Blanck Mass

Looks like 4pm east coast time according to that - we’re on BST now so I guess it starts 9pm in the UK?

2 Likes

8 Likes

He’s on fire tonight!

(Not literally, kids)

1 Like

How can I watch this?cant find anything on YouTube and getting really frustrated

Pretty sure it ended, I was dashing in and out. It was a live stream so not sure if they are available at a later date.

EDIT: Reckon they may be out there somewhere though. This post is not helpful, I’m sorry.

1 Like

It was a pain in the arse to find. This is the link though.

The last 30 mins or so… :fire::fire::fire:

4 Likes

Holy shit!! So so so good!!!

2 Likes

He’s doing a mix on FB now!

Loving the eastenders dialogue mixed in :rofl::rofl:

1 Like

Calm With Horses physical pre-order is now available… :grinning:

https://www.invada.co.uk/collections/cwh?mc_cid=52db88387e&mc_eid=b82cb20d6a

1 Like
4 Likes

7 Likes

Looks like this is one of those ‘two long songs’ albums which tbh is one of my least favourite album formats

6 Likes

Yup, this.

1 Like

I think I like Blanck Mass most when it is very abrasive and in your face, like Death Drop. Hopefully there’ll be some of that in these gert big long tracks

2 Likes

Last Dead Can Dance album did this. They even had individual song names in the track titles but no, all mixed into two tracks. I blame Godspeed.

2 Likes

Either way it’s a new Blanck Mass album, it could be one 75 minute track and I’d still be looking forward to it loads

7 Likes

I was nervous about the Microphones LP being one 50 min track and that turned out to be superb.

1 Like

yeah really annoys me about the earlier Godspeed albums that there are individual ‘movement’ titles and often actual gaps between them and yet they’re all piled on the same fucking track. at least from Yanqui onwards the long tracks are just explicitly one really long song, though i liked how the last album actually broke the longer ones into three parts

I generally agree, although Let’s See If There Are Any Ghosts in Here, Yeah? was like that, and that was pretty great.