FILM CLUB #35: Eurovision: TSOFS Tonight 8pm

hello @filmclubbers ! for this edition we’re once again choosing from the films that just missed out.

  • Beerfest (2006)
  • Blue Ruin (2013)
  • Colossal (2016)
  • Dolomite Is My Name (2019)
  • Eurovision Song Contest: The Story Of Fire Saga (2020)
  • Friday (1995)
  • It’s Kind of a Funny Story (2010)
  • Mid 90s (2018)
  • Monos (2019)
  • Poltergeist (1989) [BBC iplayer]
  • Ponyo (2008)
  • Prince Avalanche (2013)
  • Secret Superstar (2017)
  • Set It Up (2018)
  • Short Term 12 (2013) [Amazon Prime Only]
  • Tall Girl (2019)
  • The BFG (2016)
  • The Edge of Seventeen (2016)
  • The Truman Show (1998)
  • The Woman In The Window (1944)
  • Thoroughbreds (2017)
  • Troll Hunter (2010)

0 voters

lots to choose from so three votes each. the poll closes on Friday at 6pm, we’ll watch the winning film at 8pm

cheers

2 Likes

want to join in the DM chat thread?

  • yes pls
  • no thks

0 voters

Justice for Space Jam

3 Likes

i only picked films that finished in second place (or tied for second)

don’t think space jam made it but it’s very possible i might have fucked this up and missed it

Oh I know sorry, I was doing a bit.

1 Like

i’m sure we’ll get to watch it at some point

see what folk want to do next, but could do 70s / 80s / 90s editions? would make a good 90s pick

TROLL
HUNTER
TROLL
HUNTER
TROLL
HUNTER
TROLL
HUNTER
TRO

4 Likes

As if I can remember what all these films are. Can I be bothered to look them up or shall I just vote for beerfest :thinking:

can everyone stop voting for beerfest

i almost deliberately forgot to include it. wish i had now.

1 Like

I didn’t, but now I know you hate it I might

How many votes are we meant to have btw?

1 Like

Just vote for Troll Hunter

2 Likes

Ugh I’m not doing mid-90s again

1 Like

Conclusive stuff right now
image

1 Like

Hmmm… Needs more votes for Troll Hunter imo, that’ll solve it.

2 Likes

I certainly recall enjoying it hugely at the cinema

2 Likes

can someone tag me if eurovision wins pls

1 Like

I watched Secret Superstar tonight after it being on my Netflix watch list for about 2 years and it’s a total feminist banger and would make a great film club pick IMO. Obviously it’s not winning in this edition.

2 Likes