How messy is your desk?


#1

Mine is getting a bit hectic


#2

So many nice things! Is that the head of a brolly?


#3

Haha yeah. She fell apart in a storm we had the other day.


#4

what are those bobbleheads of on the desk behind?


#5

They’re so cool, was considering buying it myself. Might not if it falls apart :scream:


#6

Pretty messy, but it’s a big desk and I’ve got a clear working area so fuck it.


#7

Very, but client confidentiality dictates that I can’t share a photo of it. You’ll just have to believe me.


#8

not sure tbh, i think one is Ferris Bueler


#9

Absolute state tbh


#10

Idk


#11

Pretty good.


#12

have a +1 for the zelda cartridge


#13

That actually makes me feel very unnerved.


#14

Mine is an absolute state at the minute


#15

Do you not find that Radox FOR MEN shower gel smells really musty?


#16

That’s literally the most orderly desk I’ve ever seen you cunt. Mine is disgusting.


#17

Dunno. Only ever use it when running in and haven’t done that in ages, will pay attention next time and let you know.


#18

its actually a soap bar which i have no idea what to do with. do u want it


#19

Cheers.

Personally think it’s a great example of a really pointlessly gendered product. The non-gendered ones smell clean or - god forbid - faintly fruity. That one just makes me smell like I did before I took a shower.


#20

it is a bit

but it’s just a temp workstation. don’t have a regular desk.