Terrible things people post on social media


#3124

haha jesus christ


#3125

A precision gif, sparingly used, can be a wonderful thing. Twitter levels of gifing are out of control


#3126

giphy


#3127


#3128

Terrible things, World Cup England supporting Catholic boys edition:


#3129

Catholic?


#3130

Ah, where I said “England supporting Catholic boys” it’s a literal description of the specific person who posted it (went to Catholic school with me, so no judgment intended other than the terribleness of the post itself).


#3131

No, I was meaning what kind of catholic would include those final lines?! That’s the Protestant version! #disgrace


#3132

Oh I see…I’m so lapsed I didn’t spot that.

(Enjoying this unexpected theological diversion, was not expecting it :slight_smile: )


#3133

Considering that Pride now is all about corporatism and allowing anti trans nut jobs to take over the march… Fucking bunch of shit heads.


#3134


#3135

we’ve discussed previously in this thread that this is possibly the worst form of shit #content so i’m not adding anything new but for some reason this one just really shocked me with exactly how shit it is


#3136

sorry to return to them again but having only just seen this one, ugh.


#3137

Holy shit, first reply is someone happily cyberstalking that poor woman


#3138

It’s like none of you ever go in the heavy handed satire thread ffs

:wink:


#3139

Yep everyone remembers the shorthand we use to remember when we beat Cameroon in the 1990 quarter final.


#3140

Permish.

Fucking hell.


#3141

I Googled her as I don’t know who Merrick is off hand. Google’s summary of her Indie profile on the results page is just perfect as a roundup I guess

Jane Merrick Emmanuel Macron is the centrist that Europe deserves and needs … Jane Merrick Corbyn is cynically cherry-picking information in the Skripal case.

:smiley:


#3142

There’s another post where she describes it as journalism


#3143

Why is it always shit radio stations that post this crap? Remember when Virgin Radio Lebanon were all over facebook with this type of crap?