This guy's got some serious dollar

11 Likes

could be anything in that bag tbf

Turkish Lira

1 Like

could be!

Boy, there’s gotta be 3000 clams in that bag!

3 Likes

Look at the little green symbol on the bag

6 Likes

that’s some real pesto right there. gotta respect a man who can front that kind of green.

8 Likes

oh yeah! now I feel silly

Could be anywhere between eight and forty seven thousand dollars in there.

1 Like

Nah look at the symbol on the bag.

the man does look serious. the dollar, not so much imo

Must have been from all his work as a Chris O’Dowd/Ally McCoist/Dexter Fletcher impersonator

1 Like

“Aaarrgghhh all my money’s falling out of the loft!”

2 Likes

Money’s really crap isn’t it

1 Like

Wait, actually, if you look closely. That must be a tiny wheelbarrow. Thats not really what I meant by “wheelbarrow full of cash”

or it’s really big cash

Yeah, that’s a reasonable suggestion

3 Likes