Which button would you press?

  • :red_circle:
  • :large_blue_circle:
  • :orange_circle:
  • :green_circle:
  • :yellow_circle:
  • :purple_circle:

0 voters

My immediate reaction was Orange, but then I thought ‘hmm, purple would be good’ and then ‘fuck, maybe I need blue’

HBU?

Your yellow looks so like your orange maybe we’re all going big in on the pizza?

Gone for the house one because housing is such a massive chunk out the bills each month and if I didn’t have that I reckon I could cut my working hours, which in turn would make it more likely I’d have 20 years of decent health I think.

6 Likes

I worry this quiz is not friendly to colourblind users but not sure how many that might be

2 Likes

I’ll take invincibility

cheers

2 Likes

if good health means good mental health then blue definitely

5 Likes

Initially chose utilities, but actually free housing makes way more sense

The thing with that one is that it isn’t just ‘mortgage-free home’ it’s ‘mortgage-free dream home’

So I’d be getting something like this

@1101010 - yeah, you’re right, gonna do a text version

2 Likes

It’s like Simon!

1 Like

Second part of the quiz: what if you pressed one of these buttons and it applied it to the whole of humanity?

Would your choice change?

1 Like

What would Tories hate the most?

What’s stopping me pressing them all?

Text version

  • Free utilities for life
  • 20 years of good health
  • Mortgage-free dream home
  • Student Loans forgiven
  • Lifetime supply of pizza
  • 3 years paid vacation

0 voters

Oooh

  • Yes!
  • No!

0 voters

idk, it’s a toss up between orange and blue. Feel like I’d need blue to enjoy orange.

3 Likes

But orange might increase your chance of blue happening organically.

1 Like

yeah, I did consider that. I also considered all the week long parties I’d have every week.

3 Likes

This is the thing innit. Orange definitely has the higher market value* but blue is priceless

*unless you’re in the States I guess

We have very different dream homes :joy:

Obviously orange